top of page

חברת ניהול ועד בית בתל אביב

חברת ניהול ועד בית בתל אביב

עוד שנה חלפה לה, יחד עם השנה החדשה מתחיל גם סבב חדש של ועד בית בבניין. סבב שכולם מנסים לברוח ממנו. למעשה, ניהול ועד הבית בבניין הוא לא התפקיד הכי זוהר ונחמד שיכול להיות וברוב הפעמים מי שיהיה אמון על ועד הבית יעשה זאת בעל כורחו ובעודו מנסה לתמרן בין חיי עבודה לחיי משפחה.

 

בשנים האחרונות לא מעט ועדי בית הבינו כי הפתרון הטוב ביותר לניהול ועד הבית היא באמצעות חברה ייעודית בעלת ניסיון ומוניטין שזהו עיקר תפקידה. אז מה אלו אותם חברות ניהול ועד בית ששיגעו את העולם?


איזה שירותים מספקת חברה לניהול ועד בית

כאשר אנחנו מדברים על השירותים אותם מספקת חברת ניהול ועד בית בתל אביב אנו רואים לא מעט שירותים אשר מורידים לא מעט לחץ מן היום שלנו:


גביית כספים

רובנו מכירים את זה, מדי שנה נבחר מישהו חדש ל-ועד הבית. אותו אדם צריך לעבור בזמנו הפנוי לא מעט דירות בחלקם אנשים נמצאים בבית, בחלקם לא ולדרוש את התשלום החודשי לועד הבית, אל החשמל בבניין, אל שירותי הגינון, לעיתים אלו גם הוצאות בלתי צפויות כמו דוחות עירייה ועוד. חברת ניהול ועד בית מורידה את כל הלחץ הזה ודואגת לגבות את הכספים עד אחרון הדיירים על פי חוק.

טיפול משפטי

חברות ניהול ועד בית דואגות גם לניהול המשפטי של הבניין, בין אם מדובר בניהול משפטי וערערים אל מול דוחות ופניות של העירייה או לחילופין אל מול דיירים המסרבים לשלם את התשלומים החודשיים.

שירותי שמירה

לא מעט בניינים ומגדלי מגורים דורשים שירותי שמירה 24/7 על מנת להבטיח את איכות החיים של דיירי הבניין ואת סביבת המבנים. חברת ניהול ועד בית תדאג לשירותי שמירה וקבלה על פי דרישה.

כל עניין התחזוקה תחת מטריה אחת

עד לא מזמן כאשר היינו רוצים לטפל בנזילה היינו מזמינים אינסטלטור, לשם טיפול בתקלת חשמל היינו מזמינים חשמלאי ולצביעת חלל הבניין היינו מזמינים צבעי. חברת ניהול ועד בית בתל אביב דואגת לכל אנשי המקצוע תחת מטריה אחת ומבלי צורך להתקשר עם עשרות גורמים שונים.

ניקיון 

חברת ניהול ועד בית תל אביב תדאג לכל עניין הניקיון של החללים המשותפים, כמו כן לא מעט בנייני משרדים משתמשים בשירותיהם של חברות אלו לשם הבטחת הניקיון בחללים המשותפים ובמשרדים השונים בבניין.

עבודה אל מול ספקי שירות

יכול להיות שאתם משלמים היום לא מעט על השירותים שלכם, בין אם אנחנו מדברים על חברת הגז, כבלים ואינטרנט. חברות ועד בית דואגות לייצר הצעה אחידה ואיכותית לכל דיירי הבניין כך שתוכלו לחסוך לא מעט כסף ולדעת כי יש לכם "גב" מאחוריכם לכל התקשרות עתידית אל מול ספקי השירות.


למה כדאי להיעזר בשירותים של חברה לניהול ועד בית מתל אביב

כאשר אנחנו מסתכלים על מדינות אחרות בעולם אנו רואים כי ניהול ועד בית הוא בגדר חובה, לא מעט ישראלים מבינים את החשיבות בחברה אחת המנהלת את כל העניינים השונים תחת מטריה אחת ומצטרפים אל לא מעט מדינות בעולם המבינות כי מדובר במוצר צריכה בסיסי.

מה היתרונות של ניהול ועד בית בתל אביב

אנו רואים לא מעט יתרונות בניהול ועד בית, אם עדיין לא הצלחתם להסיק אותם בעצמכם, מה הם למעשה היתרונות של ניהול ועד בית בתל אביב?


איכות חיים גבוהה מתמיד 

כאשר אנחנו מדברים על ניהול חיצוני של ועד הבית אנו מדברים על עלייה משמעותית באיכות החיים, מאחר ואנו יודעים כי יש חברה האמונה על כל עניין התפעולי של הבניין, התקשרות אל מול ספקים, התקשרות אל מול עירייה וגופים שונים, טיפולים משפטיים ואף לניקיון וגינון של המבנה. 

ערך הנכס עולה

בין הפרמטרים המשפיעים על ערך הנכס אנו רואים את עניין הניקיון, תפעול הבניין, ועד הבית ואף הגינון המתבצע מחוץ לבניין. כאשר אתם מחזיקים בחברת ועד בית אשר יודעת את תפקידה אתם מעלים את ערך הנכס שלכם משמעותית.

כל הטיפולים תחת מטריה אחת

אתם כבר לא צריכים להתפזר בין לא מעט נותני שירות, הכל ניתן בעת ובעונה אחת.

כיצד תדעו שבחרתם בחברה אמינה לניהול ועד בית בתל אביב

בחירת חברה אמינה לניהול ועד בית היא מלאכת מחשבת של ממש, קיימות היום לא מעט חברות במשק וכך עולה גם התהייה – "מי היא החברה הטובה ביותר עבורי?" בכל אופן הגעתם למקום הנכון.


רעות אחזקות מתמחה בניהול ואחזקת מבנים ומטפלת בלקוחות עסקיים לצד בנייני מגורים בצורה איכותית תוך כדי מתן מעטפת מלאה אל הדיירים במבנה.


כמה עולים השירותים של חברת ניהול ועד בית בתל אביב

כאשר אנחנו מדברים על מחיר השירותים אנו מדברים על מחירים הנפתרים בהתאמה אישית לכל פרויקט בהתאם לשירותים הנדרשים, גודל המבנה והיקף העבודה. יחד עם זאת מדובר במחירים לא גבוהים בכלל ואף בחיסכון כספי לא קטן אם אתם מחלקים את כל העבודה אל כמה נותני שירות שונים.


אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום. בוחרים נכון – בוחרים רעות אחזקות!

simone-hutsch-_wpce-AsLxk-unsplashcrop.j

צור קשר 

טל' משרד 03-3036218

office@reut-ahzakot.co.il מייל  

שעות פעילות משרד 08:00-17:00 

שעות פעילות מוקד אחזקה 7\24

bottom of page