DSC_2884.jpg

חברת ניהול ועד בית בפתח תקווה

אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מחפשים חברה לניהול ועד בית בפתח תקווה, לא מעט אנשים "מאסו" מן סבבי ועדי הבית השונים והחליטו להאציל סמכות ולתת לחברת ניהול ועד בית לדאוג לכל הדברים האלו בשבילם. מה הם חברות ניהול ועד בית ולמה הם הפכו לבחירה הכל-כך טבעית של תושבי פתח תקווה?

 

מתי מומלץ להיעזר בחברת ניהול ועד בית בפתח תקווה

אנחנו נתחיל בתשובה ואז נפרט – התשובה היא כמה שיותר מהר. אם הגעתם לכאן סביר להניח שועד הבית שלכם לא מתפקד בצורה הכי טובה והגעתם למסקנה שהדרך הטובה ביותר לתחזק ולתפעל את הבניין בצורה נכונה היא יחד עם חברה ייעודית המתמחה בתחום.

 

כיום במרבית המדינות באירופה ואף בארה"ב ניתן לראות כי למעלה מ – 70% מן פרויקטי המגורים ומגדלי העסקים מחזיקים בחברת ניהול ועד בית אשר דואגת לכל עניין התפעול, אחזקה ואף אמונה על הנושאים המשפטים. בשנים האחרונות המודעות בכל הקשור לניהול ועד בית הגיעה גם אל ישראל ואנו רואים לא מעט משתמשים גם הם בשירותיהם של חברות לניהול ועד בית וחוסכים לא מעט זמן וכסף תוך כדי עלייה משמעותית באיכות החיים.

איזה שירותים מספקות חברות ניהול ועד בית בפתח תקווה

כאשר אנחנו מדברים על השירותים אותם מספקות חברות ניהול ועד בית בפתח תקווה אנו רואים מגוון רחב של שירותים, כמו כן ניתן להוסיף ו/או להוריד שירותים שונים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. בין השירותים ניתן לראות:

  • טיפול משפטי – לא מעט בניינים צריכים טיפול משפטי מסיבות כאלו ואחרות, אלו יכולים להיות סרבני תשלום, דוחות עירייה ולעיתים אף אל מול ספקים שונים.

  • גביית כספים – אפשר להגיד כי גביית כספים זה אחד החלקים הפחות אהובים עלינו בתור "ועד בית", חברה לניהול ועד תדאג לנהל את כל תחום גביית הכספים עבורנו ותגבה מכל דיירי הבניין את תשלומי הועד, הגינון ואף תשלומי החשבונות החודשיים – כך תוכלו להוריד מעט מהעומס הגדול הקיים עליכם וליהנות מאיכות חיים גבוה במיוחד.

  • הבניין מעולם לא היה נקי יותר – חברה לניהול ועד בית בפתח תקווה תדאג לכל הקשור לניקיון הבניין וסביבת המגורים שלכם.

  • עבודה אל מול ספקי שירות – חברת ניהול ועד בית דואגת לכם לכל הקשור לעבודה אל מול ספקי שירות במטרה לשפר את איכות חייהם של הדיירים. החברה מתקשרת אל מול חברות הגז השונות, חברות הכבלים והאינטרנט במטרה להשיג לכם את העסקה המשתלמת, החכמה והטובה ביתר עבורכם – כך תוכלו לנצל את כוח המיקוח של החברה וליהנות מהצעות משתלמות במיוחד.

  • תחזוקה – עד לא מזמן כאשר הייתה לנו בעיית תחזוקה שונה היינו מזמינים בעל מקצוע, לשם טיפול בבעיה אחרת היינו מזמינים בעל מקצוע שונה וכך הלאה. כיום, אנו לא צריכים לעבוד אל מול מספרי ספקים שונים היות ויש חברה המטפלת עבורנו ללא לאות ובצורה מקצועית בכל הקשור לתחזוקת הבניין – מה שחוסך לנו לא מעט זמן וכסף.

  • שמירה – בניינים רבים דורשים שירותי שמירה ו/או לובי 24/7 על מנת להבטיח את איכות חייהם וביטחונם של הדיירים.

מה היתרונות של ניהול ועד בית בפתח תקווה

כאשר אנחנו מדברים על ניהול ועד בית בפתח תקווה אנו רואים מספר לא קטן של יתרונות:

  • עליה של ערך הנכס – כאשר אנחנו מסתכלים על נכס בין הדברים המשפיעים על ערך הנכס הם: ניקיון הנכס, סביבת המגורים, תחזוקת הבניין ועוד. כאשר אתם עובדים עם חברה לניהול ועד בית אתם עוזרים לעצמכם לעלות את ערך הנכס משמעותית.

  • איכות חיים שונה – כאשר ישנה חברה המנהלת את כל ענייני ועד הבית, התחזוקה והתפעול של הבניין תחת קורת גג אחת ניתן להגיד כי איכות החיים שלנו עולה אלפי מונים.

  • טיפולים תחת קורת גג אחת – כל הטיפולים השונים נעשים תחת מטריה אחת, מה שמקנה לדיירי הבניין לא מעט ביטחון.

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים חברה לניהול ועד בית בפתח תקווה

לפני שאנחנו בוחרים חברה לניהול ועד בית עלינו לבדוק מעט אודות החברה איתה אנו הולכים לעבוד, אנו נרצה לבדוק מה הניסיון, המוניטין ו-הותק של אותה חברה. כמו כן לבדוק האם יש לה ניסיון בפרויקטים מהסוג שלנו ובאזור מגורינו.

איך תדעו שבחרתם בחברה מקצועית

בחירה של חברה מקצועית היא בגדר מלאכת מחשבת של ממש, ישנם לא מעט חברות שונות המציעות שירותי ניהול ועד בית – אז איך בכל זאת ניתן למצוא מתוך כל ההיצע הזו את החברה המתאימה ביותר עברונו?

חברת רעות אחזקות מן החברות המובילות בפתח תקווה בכל הקשור לניהול ועד בית ועובדת אל מול לקוחות פרטים ועסקיים ללא לאות תוך כדי מתן מעטפת מלאה.

חברת ניהול ועד בית בפתח תקווה: מה בנוגע למחירים?

כאשר אנחנו מדברים על מחירים איננו רואים מחיר אחיד לשירות מאחר וכל בניין מגורים דורש שירותים שונים בהתאם לצרכיו, גודל המבנה והיקף העבודה.

 

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום. בוחרים נכון – בוחרים רעות אחזקות!

simone-hutsch-_wpce-AsLxk-unsplashcrop.j
צור קשר 

טל' משרד 03-3036218

office@reut-ahzakot.co.il מייל  

שעות פעילות משרד 08:00-17:00 

שעות פעילות מוקד אחזקה 7\24