ניהול משרדים

ניהול בנייני משרדים ומבנים מסחריים, מבחינת תפעול ואחזקה של השטחים המשותפים.

ליהנות משירותי ניהול מתקדמים המותאמים למתחמים עסקיים.

רעות אחזקות מתמחה בניהול בנייני משרדים ומבנים מסחריים.

שירותי האחזקה שלנו נותנים מענה מלא ומותאם במיוחד לסוג המתחם.

לבעלי העסקים בשטחים המשותפים יש דרישות גבוהות ולרוב הם יעדיפו להתמקד בעסקיהם וישאפו להימנע ככל הניתן מהתעסקות מיותרת של ניהול ואחזקת הבניין

חבילת השירותים מותאמת למבנה ולקוח

ניהול ואחזקה מלאים או חלקיים לפי צורכי הלקוח

 

אחזקת מבנים היא תחום רחב ומורכב, אנחנו נפתור אתכם מהדאגות ואתם תתפנו לניהול המשרד, העסק או החנות שלכם!

אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מחפשים חברה לניהול משרדים, כאשר אנחנו מדברים על ניהול משרדים אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש הדורשת לא מעט ידע, ניסיון והכוונה. לא מעט ועדי משרדים ומנהלי בניינים הבינו שהדרך הטובה, הנכונה ואף החסכונית ביותר לדאוג לתפעול הבניין הוא דרך חברה ייעודית המתמחה בניהול משרדים.

למה מומלץ להיעזר בחברה לניהול משרדים

לא מעט אנשים תוהים למה מומלץ והאם מומלץ להיעזר בחברה לניהול משרדים, אם אתם שואלים אותנו מדובר במוצר צריכה בסיסי לכל דבר ועניין. לא מעט בנייני משרדים אשר לא החזיקו בשירות זה לפני טוענים כי זה הדבר הכי טוב שהם יכלו לעשות לעצמם מבחינה ארגונית. אם אנו יורדים לעובי הקורה אנו רואים כי ברוב המדינות המפותחות בעולם למעלה מ – 70% מן בנייני המשרדים השונים עובדים יחד עם חברת ניהול ואחזקה. בישראל, תמיד אנו מנסים לחסוך כמה שיותר עלויות אך בתחום הזה הזול הוא היקר וריבוי נותני שירות עושה בדיוק את ההפך ושם אותנו במקום בו אנו נמצאים בלא מעט בלאגן.

איזה שירותים מספקת חברה לניהול בנייני משרדים

אנו מאמינים שאתם תוהים איזה סוג שירותים מספקת חברה לניהול בנייני משרדים, כאשר אנחנו מדברים על השירותים אותן מספקות החברות השונות אנו מדברים על מכלול שירותים רחב אשר נעשה בהתאמה אישית לצרכי הלקוח והמשרד. בין השירותים השכיחים אנו רואים:

  • טיפול משפטי – לא מעט בנייני משרדים רואים את הצורך בטיפול וניהול משפטי, אלו יכולים להיות בכל הקשור לעריכת חוזים אל מול שוכרים, אל מול גופים ממשלתיים וציבוריים, דוחות לעירייה, ספקים שונים ואף סרבני תשלום.

  • גביית כספים – אם אנחנו נכנסים לאחד הפחדים הגדולים ביותר של בנייני משרדים זה השלב בו הוא צריך להתחיל לגבות כספים, אין ספק שמדובר במלחמה לכל דבר ועניין. חברה המתמחה בתחום ניהול בנייני משרדים תדאג להוריד לכם דאגה אחת מהראש ותקח אחריות מלאה בכל הקשור לגביית כספים – גביית כספים אל מול ספקים, תשלומי ועד, תשלומי חשבונות חודשיים, גינון, אבטחה ואף את תשלומי השכירות החודשיים מן כל אחד מהדיירים ואף תפעל בצורה משפטית אל מול סרבני תשלום.

  • ניקיון המשרד וסביבתו – בבניין שלכם ישנם לא מעט שוכרים מסוגים שונים – רואי חשבון, עורכי דין, חברות דיגיטל, שמאים ועוד. ניתן להגיד בפה מלא שאין תחליף שני לרושם ראשוני לכן יש צורך בסביבת בניין נקי, בניין מתוחזק ומטופל בצורה חכמה ונכונה. חברה לניהול בנייני משרדים תדאג לתת מעטפת מלאה בכל הקשור לתחום הניקיון.

  • שמירה – שירותי לובי ושמירה הפכו בשנים האחרונות למוצר צריכה בסיסי, כאשר אנחנו מדברים על בנייני משרדים אנו מדברים על מוצר צריכה בסיסי והכרחי. חברה לניהול בנייני משרדים תתן מעטפת מלאה בכל הקשור לשמירה, מערכת אבטחה ושירותי לובי 24/7.

  • מעטפת מלאה לשוכרים 24/7/365 – אף אחד מאיתנו לא קובע עם הבעיות השונות לצוץ, לכן רעות אחזקות נותנת מענה מקיף לאורך כל השנה ובכל שעות היממה על מנת להבטיח את איכות חייהם של השוכרים שלכם.

מה הם היתרונות של חברה המספקת ניהול בנייני משרדים

כאשר אנחנו מדברים על חברה לניהול בנייני משרדים אנו רואים מספר יתרונות בולטים:

  • איכות חיים גבוהה במיוחד – אין ספק שכל מי שנמצא אצלכם בבניין רוצה את הטוב ביותר, כאשר יש חברה שדואגת לכם גם בעולם הניקיון, שמירה, תחזוקה ומשפט אתם יודעים שאתם בידיים טובות.

  • חיסכון כספי עצום – תפעול של בניין משרדים עולה לא מעט כסף, כאשר אתם עובדים בכל פעם עם נותני שירות שונים באופן חד פעמי המחיר אותו אתם משלמים לא באמת משקף את מה שאתם צריכים לשלם. חברות לניהול בנייני משרדים נותנות לכם הכל תחת קורת גג אחת ובמחיר משתלם.

  • מענה לאורך כל שעות היממה – אתם לא צריכים לרדוף אחרי נותני שירות שונים, כל בעיה משפטית, תחזוקתית ואפילו נקודתית תטופל על ידי רעות אחזקות לאורך כל שעות היממה.

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים חברה אמינה לניהול משרדים

לפני שאנחנו בוחרים חברה לניהול משרדים עלינו לבדוק את הניסיון של אותה חברה, המוניטין והותק שלה. כמו כן היינו רוצים לבקש לראות את אחד מחוג לקוחותיה ולהתייעץ עמו על השירותים אותם הם נותנים. חשוב מאוד שהחברה תהיה בעלת ניסיון בניהול משרדים מהתחום שלכם ובהיקף העבודה שלכם – כך תדעו שהגעתם לידיים הנכונות.

כמה עולה השירות של ניהול בנייני משרדים

כאשר אנחנו מדברים על שירות ניהול בנייני משרדים אנו לא מדברים על מחיר אחיד מאחר וכל בניין בעל צרכים שונים והיקף עבודה שונה. על מנת שנוכל לאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם ואת המחיר הסופי אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום. כמו כן, מירידה לעובי הקורה אנו מגלים כי אם היינו מחלקים את כל השירותים השונים אותם חברה לניהול משרדים נותנת היינו משלמים הרבה יותר כסף ומבזבזים לא מעט זמן בתקשורת עם מגוון רחב של ספקים.

חברת רעות אחזקות כבר מזמן הפכה לבית של בנייני המשרדים בישראל – אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!

simone-hutsch-_wpce-AsLxk-unsplashcrop.j
צור קשר 

טל' משרד 03-3036218

office@reut-ahzakot.co.il מייל  

שעות פעילות משרד 08:00-17:00 

שעות פעילות מוקד אחזקה 7\24