top of page

חברת ניהול ועד בית

בבניין שלנו חיים לא מעט אנשים, כל אחד מן השכנים בעלי תחביבים שונים, עבודה שונה ודעות שונות. יחד עם זאת, אם נקח את כל הדיירים בבניין שלנו אנו נגלה כי לכולם יש משהו אחד במשותף, כולם מפחדים מצמד המילים "ועד-בית".

 

ועד בית בשנים האחרונות הפך לתיק לא קטן, מדי שנה נבחר בעל כורחו ועד בית חדש אשר צריך לתמרן בין עבודה, משפחה ותחביבים לניהול הבניין – אם הגעתם לפה סביר להניח שאתם כבר רואים איך זה נראה בפועל...

מה עושה חברה לניהול ועד הבית

כאשר אנחנו מדברים על חברת ניהול ועד בית אנו מדברים על חברה אשר תפקידה להיות אמונה על כל התפקידים הלוגיסטיים, התפעולים, המשפטיים ואף גביית הכספים של בניין המגורים ו/או בניין עסקים בו אנו נמצאים.

 

אתם כבר לא צריכים לחכות למישהו שירים את הכפפה ויקח "בעל כורחו" את תפקיד ניהול ועד הבית, חברה מקצועית ובעלת ניסיון תדאג להוריד לכם לא מעט דאגות ולמנוע משערות לבנות לצאת מוקדם מהרגיל.

מתי כדאי להיעזר בשירותים של חברת ניהול ועד בית

לא מעט אנשים תוהים מתי הזמן הנכון להשתמש בשירותים של ועד בית חיצוני, למעשה קיימות לא מעט סיבות:
כאשר נרצה לחסוך בזמן. זמן הוא אחד המשאבים החשובים ביותר שיכולים להיות לאדם, מציאות היום-יום בישראל היא מאוד אינטנסיבית.

 

מירוץ העכברים מהעבודה, לאסוף את הילדים מבית הספר והגנים, חזרה לעבודה, חזרה לבית בשעות הערב המאוחרות ויחד עם כל זה לתמרן את הזמן לחיי משפחה טובים וחברה הם לא קלים במיוחד.

 

תוסיפו לכל אלו את עניין ועד הבית – זה כמעט בלתי אפשרי. חברת ניהול ועד בית מפנה לכם לא מעט זמן ודואגת עבורכם לכל ההתקשרויות השונות.

כאשר נרצה לחסוך כסף

 כאשר אנחנו מדברים על חברת ניהול ועד בית לא מעט מרימים גבה, למעשה זה נשמע כמו שירות היותר ניתן כ"פריבילגיה של עשירים", אך זה ממש לא הסיפור. למעשה, כאשר אתם משלמים לספקים חיצוניים – ניקיון, גינון, אחזקה, תפעול ובעת הצורך גם טיפול משפטי אתם משלמים פי כמה מאות אחוזים יותר משהייתם משלמים לחברת

 

ניהול ועד בית

כאשר נרצה לשמור על קשר טוב עם השכנים. לא מעט ועדי בית בישראל יסכימו איתכם שלא מעט שכנים מסתכלים אליהם בצורה מעט "עקומה" בחללים המשותפים. למעשה כל פנייה של ועד הבית אל אחד השכנים חברית ככל שתהיה תתורגם בראש שלנו כבקשה או כהכנה לפני בקשה.

 

כמו כן, מקרים של סרבנות תשלום ו/או חיכוכים שונים יכולים ליצור מצב של אי נעימויות ולעיתים אף ריבים של ממש. עושים סוף לויכוחים – שומרים על קשר טוב עם השכנים.

איזה שירותים מספקת חברה לניהול ועד הבית

כאשר אנחנו מדברים על חברות ניהול ועד בית אנו רואים מספר שירותים אותם הן מספקות:

גביית כספים

חברות ניהול ועד בית אמונות על כל עניין גביית הכספים: כספי ועד בית, ניקיון, חללים משותפים, גינון, דוחות עירייה, ואף בפרויקטים מסוימים אף אחראית על גביית השכירויות.

טיפול משפטי

לא פעם אנו נרצה לערער על דוח עירייה מסוים שקיבלנו או למצות את זכויותינו המשפטיות, חברת ניהול ועד בית תעשה זאת עבורנו יחד עם ניסיון רב. כמו כן, במקרים של סרבנות תשלום של אחד השכנים תדאג חברת ועד הבית לטפל בזה במישור המשפטי.

ניקיון וגינון

כבר לא צריכים לריב מי ינקה את החלל הפעם, חברת ניהול ועד בית תדאג בכל הקשור לניקיון החללים המשותפים. כמו כן תדאג לגינון בסביבת הבניין יחד עם אנשי מקצוע מן השורה הראשונה.

עבודה אל מול גופים שונים

תפקידה של חברת ניהול ועד בית היא להפוך את החיים שלנו לקלים יותר. חברה זו תנהל את כל ההתקשרות אל מול גופים שונים: עירייה, חברות הגז, חברות הכבלים, האינטרנט ותדאג לנו למחירים זולים יותר ולתנאים טובים הרבה יותר.

מה היתרונות של ועד בית חיצוני

כאשר אנחנו מדברים על יתרונות של ועד בית חיצוני אנו רואים: איכות חיים טובה הרבה יותר כאשר יש לכם חברה אחת אשר דואגת לכם לכל השירותים תחת מטריה אחת אתם נהנים מאיכות חיים טובה הרבה יותר.

מחיר זול

למרות מה שנהוג לחשוב כאשר אנו מדברים על מחיר חברת ניהול ועד בית אנו מדברים על מחיר זול משמעותית מזה שהייתם משלמים אם הייתם מפרידים את התשלומים בין ספקים שונים.

ערך הנכס עולה

ברגע בו המבנה מתפקד כמו שצריך, הבניין תמיד נקי, יש מענה לכל בעיה תפעולית ונושא הגינון פורח – ערך הנכס באופן טבעי עולה ונותן לנו את האפשרות להוציא מהנכס שלנו יותר.

איך תדעו שבחרתם ב-ועד בית חיצוני אמין

בחירת ועד בית חיצוני היא מלאכת מחשבת של ממש, אנו ממליצים לכם לבחור חברת ועד בית בעלת ניסיון ומוניטין בתחום. חברת רעות אחזקות הינה אחת החברות המובילות במשק ונחשבת לבחירתם של למעלה מעשרות בנייני מגורים ומגדלי עסקים. מחפשים ועד בית חיצוני אמין? אין ספק שהגעתם למקום הנכון.

כמה עולים השירותים של חברות לניהול ועד הבית

בין החיפושים הכי מחופשים בגוגל אודות ועד בית ניתן לראות "חברת ניהול ועד בית מחירים" או "חברת ניהול ועד בית מחיר", למעשה באף אחד מן האתרים אתם לא תמצאו מחיר מאחר ומחיר ניהול ועד בית מותאם אישית בהתאם לצרכים שלכם, למספר הדיירים, גודל הבניין והיקף המבנה.

 
רעות אחזקות מזמינה אתכם לשיחת ייעוץ עוד היום!

simone-hutsch-_wpce-AsLxk-unsplashcrop.j

צור קשר 

טל' משרד 03-3036218

office@reut-ahzakot.co.il מייל  

שעות פעילות משרד 08:00-17:00 

שעות פעילות מוקד אחזקה 7\24

bottom of page