ניהול בתים משותפים

התמודדות עם ניהול ואחזקה של בית משותף דורש השקעה רבה. חברת ניהול חיצונית היא האפשרות הכי טובה שלכם לחיים נטולי דאגות.

.רעות אחזקות ידאגו למבנה בו אתם חיים מא' ועד ת'.

בעבר בנייני מגורים משותפים היו קטנים, עם מספר נמוך של דיירים ולא נעזרו במערכות סבוכות.

 

כיום, המציאות מציבה שני קשיים עיקריים:

מחסור בזמן – בחיי האדם המודרני הזמן הוא המרכיב החשוב ביותר.

מחסור בידע – בעקבות הקידמה , בבנייני מגורים נמצאות מערכות טכנולוגיות מתקדמות ומסובכות. כך למשל, חשוב לדעת כי משאבות המים בבניין שלכם המזרימות את המים לדירות, דורשות טיפול אחת לשנה לפחות.

 

מציאות כזאת מורידה את הסבירות שאחד מדיירי הבניין ייקח על עצמו את תפקיד ועד הבית.

אנו מציעים חבילת שירותים מלאה לבניין המגורים שלכם הכוללת, בין היתר:

  • ניהול הבניין

  • גביית דמי ועד הבית

  • הפקת דוח הוצאות והכנסות שנתי

  • הזמנת בעלי מקצוע על פי הצורך

  • טיפול שוטף במערכות הבניין, כגון: מעליות, משאבות ועוד

  • ניקיון

  • גינון

  • אחזקה ותיקונים

  • ניהול חשבון הבנק ותשלומים שוטפים

ניהול בתים משותפים אינו עניין קל כשמדובר בדייר המנהל הכול במו ידיו.

ניהול בתים משותפים אינו בראש סדר העדיפויות שלכם וזה מובן מאליו –

הרי מדובר בכאב ראש כה רב!

תנו לנו לטפל בזה בצורה יעילה ומהירה.

ניהול על ידי חברת ניהול מונע מחלוקות שעלולות לצוץ בין הדיירים.

 

ברעות אחזקות אנחנו מתחייבים:

  • לשמור על רמה מקצועית גבוהה.

  • מסירות ויחס אישי ללקוחותינו.

  • להיות זמינים לפניות 24/7.

  • לנהוג בהגינות, יושר ושקיפות כלפי לקוחותינו.

  • לשמור על מחירים תחרותיים.

  • להתאים את השירותים שלנו ללקוח.

 

פרטי קשר: 

טל' משרד : 03-3036218 

מייל : office@reut-ahzakot.co.il

מוקד שירות אחזקתי : 050-3223443

שעות פעילות משרד : א'-ה' 08:00-18:30 

שעות פעילות מוקד שירות: המוקד פועל  24/7